Napsat komentář

Inzerujte na Slevomatu se Shopiem!

14.9.2015

Připravili jsme pro naše klienty možnost propojit Shopio a Slevomat – nejznámější český slevový portál. Vaše nabídka na Slevomatu se zobrazí až 300 000 lidem a je to tak ideální možnost, jak na svůj e-shop přilákat nové zákazníky.

Co můžete na Slevomatu inzerovat?

  • Vybraný produkt ve slevě.
  • Kombinaci produktů ve slevě.
  • Slevový kupón na pevnou částku nebo procentní slevu.

Po zakoupení na Slevomatu obdrží zákazník unikátní kód voucheru, který následně může uplatnit na vašem e-shopu.

E-shopy, které automatické propojení se Slevomatem nemají, nutí své zákazníky, aby vložili kód voucheru do poznámky objednávky. To s sebou ale nese celou řadu problémů:

  • Zákazník může vložit neplatný kód voucheru (ať už omylem nebo úmyslně) – a prodejce tak musí kód ručně ověřovat a stojí ho to spoustu času navíc.
  • Zákazník sice vloží správný kód voucheru, ale vybere na e-shopu produkt, na který se sleva nevztahuje. Prodejce musí komunikovat se zákazníkem a to mu opět zabere spoustu času.
  • Zákazník musí čekat, až prodejce kupón ověří a než bude jeho objednávka expedována.
  • E-shop není schopen okamžitě spočítat celkovou cenu objednávky.
  • Pokud se zákazník rozhodne v průběhu nákupu do košíku přidat další položky tak neví, jaká bude finální cena objednávky po uplatnění kupónu a zda nebude muset něco doplácet.
  • Určitá kombinace dopravy a platby může hodnotu objednávky navýšit. Pokud je zákazník nucen rozdělit svou objednávku, musí zaplatit za dopravu 2x, což ho může velmi často od nákupu odradit.
  • Bez přesné ceny nemůže zákazník zaplatit okamžitě, např. elektronicky. Musí počkat, až prodejce vystaví fakturu.

Shopio všechny tyto problémy řeší za vás!

Shopio umožňuje propojení se Slevomatem pomocí volitelného modulu, který si můžete objednat. Díky propojení Shopia a Slevomatu se sleva spočítá zákazníkům automaticky a okamžitě. Po zadání slevového kódu a dokončení nákupu na e-shopu dojde k automatickému uplatnění kupónu na Slevomatu. Shopio samozřejmě neumožní uplatnit exspirovaný nebo již použitý kupón.

slevomat2

Aby vše mohlo automaticky fungovat, je samozřejmě potřeba drobná akce na straně e-shopu. V Shopio administraci je potřeba vytvořit slevový kupón a ten svázat s ID vaší akce na Slevomatu.

Jak slevový kupón nastavíte je jen na Vás, měl by ale logicky odpovídat inzerované ceně na Slevomatu. Tzn. pokud prodáváte produkt za 1000 Kč na Slevomatu za 800 Kč, vytvoříte slevový kupón na 1000 Kč a svážete ho s vybraným produktem. Zákazníci, kteří si slevový kupón na Slevomatu zakoupí, mají poté po uplatnění kupónu produkt na vašem e-shopu za „0 Kč“.

Pokud budete mít složitější kampaň, kdy nabízíte více variant produktu s různou cenou v rámci jedné akce, rádi vám s nastavením kampaně pomůžeme.

Před oficiálním spuštěním akce vám také doporučujeme svoji kampaň pokaždé důkladně otestovat.

shopio_slevomat

Více informací o možnostech jak inzerovat na Slevomatu naleznete přímo na webu Slevomat.cz.

Propojení Shopia se Slevomatem jsme již realizovali pro e-shop Levné učebnice a pro GSKlub.

Pokud budete mít k možnosti propojení vašeho e-shopu se Slevomatem jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Kateřina Kabrhelová

This entry was posted in Blog and tagged , , , .

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *