Napsat komentář

Prohlížení nedokončených košíků v administraci

6.11.2015

V nové verzi Shopia jsme upravili způsob, jakým jsou v databázi ukládány zatím nedokončené košíky zákazníků. Na první pohled se může zdát, že je to jen systémová věc, která pro správce e-shopu nemá žádný přínos.

Opak je pravdou, protože nám to umožnilo rozšířit výpis nedokončených košíků v administraci:

basket1

Takže pokud nějaký zákazník vyplní své kontaktní údaje, ale už nedokončí objednávku, tak ho můžete kontaktovat a přesvědčit ho ke koupi.

basket2

Tento způsob navíc umožňuje dodělání i dalších úprav, jako je automatizované kontaktování takovýchto zákazníků s nabídkou slevy slevou na nákup nebo pomoci při volbě správných produktů.

Martin Hujer

This entry was posted in Blog.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *