Integrace Pohoda

Shopio nabízí možnost propojení vašeho e-shopu s účetním systémem Pohoda. Propojení s účetním systémem vám ušetří čas i náklady spojené se správou a synchronizací objednávek a také s aktualizací cen a skladových zásob.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz

Rozsah integrace záleží na vašich konkrétních potřebách, kterým se ochotně přizpůsobíme. Pro naše klienty nabízíme již připravené 3 úrovně napojení:

  1. Přenos objednávek: Synchronizace přijatých objednávek z e-shopu do Pohody.
  2. Přenos objednávek + skladových zásob: Kromě synchronizace objednávek je navíc řešena aktualizace cen a skladových zásob, kdy se dynamicky mění dostupnost zboží na e-shopu.
  3. Plná integrace: Tato varianta zahrnuje celkový import produktů a variant, kategorií e-shopu, obrázků, internetových parametrů atp.

1. Přenos objednávek

První varianta nabízí synchronizaci přijatých objednávek z e-shopu do účetního systému Pohoda. Z e-shopu je možné exportovat přijaté objednávky za určité období. V rámci objednávek jsou přenášeny všechny potřebné informace jako je fakturační a doručovací adresa, zvolený způsob dopravy a platby, dárky, použité slevové kupóny či procentní sleva z výše objednávky. Pokud vedete evidenci skladových zásob, dojde k automatickému odečtu zásob ze skladu. Nadstandardně můžeme upravit párování na vaše formy úhrad nebo přenést informace o vyřízených objednávkách zpět na e-shop. Je možné exportovat také samostatné faktury, které vystavíte na e-shopu a importujete do Pohody.

2. Přenos objednávek + skladových zásob

Tato varianta je vhodná, pokud již e-shop používáte a na Pohodu teprve přecházíte. Na základě vašich potřeb je možné přenášet informace o prodejní ceně a počtech kusů položek z Pohody k produktům a variantám v Shopiu. Párování zpravidla funguje na základě shodného kódu produktu nebo čárového kódu. Shopio poté aktualizuje dostupnost produktů. Informace o skladové dostupnosti se dále promítne například do zbožových vyhledávačů.

3. Plná integrace

Varianta plné integrace je vhodná, pokud chcete veškerou vaši agendu jako je správa skladových zásob a vyřizování objednávek kompletně spravovat na straně Pohody. Standardně jsou přenášeny následující informace:

  • Názvy a doprovodné texty produktů
  • Prodejní a doporučená cena a počet ks
  • Čárový EAN kód a produktový kód používaný výrobcem, výrobce
  • Rozdělení zboží na produkty a varianty podle karty zásob.
  • Atributy zboží (novinka, výprodej, doporučujeme a akce)
  • Obrázky a přílohy
  • Související a alternativní produkty, externí odkazy
  • Kategorie internetového obchodu
  • Internetové parametry a vazby na kategorie internetového obchodu

Ceník napojení:

  • Přenos objednávek – 150 Kč / měsíc
  • Přenos objednávek + skladových zásob – 350 Kč / měsíc
  • Plná integrace- 750 Kč / měsíc
  • V ceně není zahrnuta individuální konzultace a měsíční support, který je u plné integrace podmínkou.

Propojení Shopia s účetním systémem Pohoda využívají někteří naši zákazníci:

  • Nejbaby.cz – e-shop s potřebami pro nejmenší. Využívá variantu Plné integrace s více jak 20 000 položkami v katalogu.
  • Zopomobile.cz – e-shop s mobilními telefony. Zopomobile.cz využívá variantu synchronizace objednávek a skladových zásob.
  • Lyzelyze.cz – e-shop s lyžařskými potřebami. Využívá základní variantu synchronizace objednávek.

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.