Napsat komentář

Snažší vyplňování zákaznických údajů s Auto-fill

7.9.2015

V nové verzi Shopia, která nás čeká na podzim, jsme kromě jiných vylepšení zavedli podporu pro auto-fill, tedy automatické vyplňování zákaznických údajů z prohlížeče. Moderní prohlížeče, jako například Google Chrome, si automaticky zapamatovávají, co zadáváte do políček při objednávce a jsou je pak schopny vyplnit automaticky. Prohlížeč se pokusí odhadnout, co které políčko znamená, ale ne vždy se mu to daří. Typický problém je, že pro oddělené jméno a příjmení vyplní celé jméno jen do jednoho políčka. Díky této úpravě mu přesně řekneme, co kam patří a dokáže tak například správně vyplnit jinou dodací adresu.

Připravili jsme krátkou animaci toho, jak vyplňování funguje.

animace vyplňování zákaznických údajů

Přijde nám to jako skvělý způsob, jak vašim zákazníkům nakupování ještě více zpříjemnit. Pro klienty, kteří využívají možnosti průběžného upgradu eshopu bude tato novinka dostupná v rámci podzimního upgradu. Ostatní si ji mohou poté vyžádat jako zákaznickou úpravu.

Tomáš Fejfar

This entry was posted in Blog.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *