Jak můžete ušetřit tím, že vaše Shopio bude aktuální?

Už dávno neplatí, že stačí mít na e-shopu jen hezkou šablonu. V konkurenčním prostředí e-commerce je třeba neustále přicházet s novými nápady. E-shop s možností úprav na míru vám poskytuje mnoho prostoru jak se odlišit od konkurence. Zároveň má však jednu nevýhodu. Je pro něj poměrně drahé průběžně reagovat na změny na trhu. Náklady se totiž nemohou rozkládat mezi více zákazníků jako v případě řešení bez úprav, kde na jednom kódu běží stovky nebo i tisíce e-shopů.

Trh e-commerce se, stejně jako celé IT odvětví, vyvíjí překotnou rychlostí. Od roku 2008, kdy Shopio vzniklo, už jsme zažili mnohé zásadní změny. Neuvěřitelný nástup Heuréky, která převálcovala tehdy velmi dobře zavedené Zboží.cz. Asynchronní měřící kód Google Analytics a měření konverzí. Vznik a rozmach zasílatelských společnosti jako DPD, PPL nebo Geis a platebních metod jako GoPay, PayU nebo ThePay. Integrace každé takové velké změny do Shopia a její otestování může stát i několik desítek tisíc, které ve výsledku někdo musí zaplatit. Dělat je všechny v rámci zákaznických úprav je i pro zavedené e-shopy docela velká investice.

Takhle situace se nám vůbec nelíbila. My totiž chceme, aby Shopia prosperovala, vydělávala a dařilo se jim. Přišli jsme proto s řešením.

Nabízíme pravidelné aktualizace neboli upgrady, které respektují existující klientské úpravy. Úpravy postupně integrujeme do hlavní verze Shopia a při upgradu je „propisujeme“ do klientských verzí. To nám umožňuje náklady na integraci rozložit mezi více zákazníků a zároveň nám to šetří čas. Je to tedy, jak říkají Angličani, „win-win“.

V každém upgradu získá e-shop za zlomek ceny ty nejdůležitější změny za poslední půl rok. Typicky jsou to úpravy ve feedech pro vyhledávače zboží (ve 2.1 nové Zboží.cz), měřících kódech (ve 2.1 Sklik Retargeting) nebo vylepšení pro SEO (ve 2.1 rozšířená metadata v detailu produktu). Dále pak drobná i větší vylepšení použitelnosti pro administrátory i návštěvníky. Takto jsme například v poslední verzi přidali možnost nevyžadovat vyplnění adresy pro osobní odběry – to je něco, co nabízí zatím jen minimum řešení.

Náročnost upgradů je závislá na množství a složitosti zákaznických úprav. Kalkulujeme ji tedy individuálně a může se v průběhu času měnit s tím, jak se zapracovávají klientské úpravy. Někteří z našich klientů, jako třeba Nejbaby.cz, už je využívají v pilotním provozu a jsou s nimi spokojeni. Pokud vás tato možnost zaujala a zvažujete, že byste chtěli upgrady pro své Shopio, tak stačí napsat nebo zavolat a domluvíme se :)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Name *